Servicii

Oferta noastra de servicii

Nici un tratament nu este general valabil pentru toti beneficiarii. Adecvarea interventiilor, a modalitatilor de desfasurare a acestora la problemele si nevoile particulare ale fiecarui individ este esentiala pentru oferirea unor servicii la standarde inalte.

Nevoile de tratament trebuie sa fie rapid disponibile. Din cauza faptului ca persoanele varstnice au probleme de sanatate multiple, acordarea serviciilor medicale este promta si acopera regimul de urgenta.

Tratamentul eficient se adreseaza necesitatilor multiple ale persoanei varstnice. Din cauza faptului ca persoanele de varsta a treia sunt in imposibilitatea de a-si mai purta singuri de grija, nevoile dumnealor find multiple, gama de servicii este larga si acopera toate necesitatile.

Planul de tratament si serviciile trebuie evaluate continuu si modificate, atunci cand este necesar, pentru asigurarea nevoilor individuale ale fiecarui beneficiar.

Pe parcursul gazduirii in cadrul Centrului, beneficiarul poate necesita diverse combinatii de servicii, introducerea unei noi medicamentatii sau schimbarea acesteia, in functie de evolutia starii de sanatate fizica sau psihica.

Consilierea psihologica si alte terapii ocupationale sunt componente esentiale. Incurajarea participarii la diverse activitati ajuta la pastrarea si cresterea sentimentului de demnitate si utilitate.

Persoanele varstnice nu reprezinta o povara pentru cei din jur.

  • Cazare si masa
  • Asistenta medicala si supraveghere permanenta
  • Toaletare zilnica
  • Asistenta si proceduri medicale asumate contractual
  • Evaluarea clinica a beneficiarului la admiterea in centrul nostru
  • Administrarea medicamentelor din schema de tratament
  • Proceduri recuperatorii
  • Acte de suport incluse

  • 3 mese principale
  • doua gustari intre mesele principale

  • Evaluarea clinica a beneficiarului la admiterea in centru de ingrijiri
  • Stabilirea schemei de tratament cronic, in functie de actele medicale puse la dispozitie de catre apartinatori
    • Modificarile ulterioare in schema de tratament cronic se vor efectua doar pe baza unor documente medicale emise de catre medici cu drept de libera practica, datate, parafate si semnate.
    • In cazul in care apartinatorii doresc sa faca modificari in schema de tratament cronic a beneficiarului pe care il reprezinta, fara recomandarea scrisa a unei persoane calificate, apartinatorii isi vor asuma respectivele modificari in scris, luand la cunostinta ca sunt direct raspunzatori de orice consecinta asupra starii de sanatate a beneficiarului respectiv, aparuta ca urmare a acestor modificari.
    • Solicitarile in acest scop, vor fi depuse in scris pe formular tipizat, cu numar de inregistrare, la administratia centrului de ingrijiri
  • Evaluarea beneficiarului cu stabilirea si aplicarea unui plan de ingrijiri in controlul durerii si a altor simptome asociate patologiei cronice existente si evaluare periodica la interval de 30 de zile
  • Evaluarea mobilitatii, a capacitatii de auto-ingrijire, a riscului de aparitie a escarelor sau gradul escarelor existente, identificarea nevoilor nutritionale, implementarea interventiilor stabilite in planul de ingrijire si evaluarea periodica la interval de 30 de zile.
  • Administrarea medicamentelor din schema de tratament cronic, conform indicatiilor stabilite de catre medicii curanti ai beneficiarului. Medicatia cuprinsa in schemele de tratament cronic, trebuie pusa la dispozitie de catre apartinatorii beneficiarului de servicii sociale, cu regularitate, astfel incat sa nu existe nicio intrerupere in administrarea acesteia.
  • Gestionarea medicamentelor, a materialelor sanitare primite si a mijloacelor ajutatoare pentru absorbtia urinei de tip pampers pentru fiecare beneficiar in parte, pentru asigurarea administrarii acestora conform schemelor de tratament si a necesitatilor fiecarui beneficiar.
    • Evaluarea situatiei stocului medicamentelor, materialelor sanitare si a mijloacelor ajutatoare pentru absorbtia urinei de tip pampers, va cadea in sarcina fiecarui apartinator in parte, astfel incat acestea sa nu se epuizeze.
    • Cu alte cuvinte, apartinatorii nu vor mai fi anuntati de catre centru despre situatia medicamentelor, materialelor sanitare si a mijloacelor ajutatoare pentru absorbtia urinei de tip pampers, evidenta aprovizionarilor si re-aprovizionarilor fiind atributia exclusiv a apartinatorilor.
  • Asistenta medicala permanenta asigurata de cadru medical cu calificare medie (asistent medical), care va supraveghea evolutia afectiunilor cronice, va monitoriza functiile vitale, va constata si semnaliza situatiile de urgenta medico-chirurgicala, eventualele afectiuni acute sau subacute sau decompensari ale afectiunilor cronice, care pot surveni pe durata gazduirii beneficiarului.
    • Asistentul medical va informa medicul centrului asupra starii de evolutie a afectiunilor cronice, precum si asupra eventualelor afectiuni acute, subacute sau decompensari ale patologiei cronice. In cazul eventualelor afectiuni acute, subacute sau decompensari ale patologiei cronice, survenite pe durata gazduirii beneficiarului, se va efectua control medical complex de catre medicul centrului, cu examen clinic pe aparate si sisteme, diagnostic de prezumptie sau de certitudine (dupa caz), vor fi facute recomandarile necesare privind realizarea managementului de caz si vor fi aduse la cunostinta apartinatorilor, pe mail.
    • Acestia vor hotari modalitatile in care vor proceda pentru rezolvarea situatiei medicale a beneficiarului pe care il reprezinta.
    • In cazul urgentelor medico-chirurgicale survenite pe parcursul gazduirii in centrul de ingrijiri, asistentul medical va solicita serviciul de ambulanta la numarul unic de urgenta 112, pentru ca beneficiarul respectiv sa poata ajunge intr-o unitate sanitara abilitata sa acorde ingrijirile medicale calificate necesare.
    • Pana la sosirea echipajului de ambulanta, asistentul medical va asigura functiile vitale ale beneficiarului, in limita abilitatilor profesionale conferite prin dreptul de libera practica.
    • In eventualitatea unei urgente medico-chirurgicale care necesita trimiterea beneficiarului intr-o unitate sanitara specializata, S.C. Sanotour Consulting S.R.L. acopera doar perioada de pana la predarea beneficiarului echipajului de ambulanta.
    • Ulterior, dupa anuntarea apartinatorilor despre acest incident, acestia vor fi cei care se vor ocupa de toate necesitatile beneficiarului, pe perioada consulturilor sau spitalizarii, precum si de revenirea beneficiarului in centrul de ingrijiri.

  • Masurarea tensiunii arteriale si a alurii ventriculare
  • Masurarea frecventei respiratorii
  • Masurarea temperaturii corporale
  • Monitorizarea existentei scaunelor si a diurezei
  • Masurarea glicemiei pentru persoanele cu diabet zaharat, ca parte a monitorizarii cronice a acestei afectiuni, cu aparatele si testele puse la dispozitie de catre apartinatorii beneficiarului;
  • Administrarea prin injectii intramusculare, intravenoase, subcutanate, intradermice, perfuzie endovenoasa, oral si pe mucoase a medicatiei din schemele de tratament cronic care necesita aceste modalitati de administrare.
  • Clisma cu scop evacuator, in cazul in care aceasta este indicata de catre medicul centrului.
  • Toaleta, ingrijirea si pansarea plagilor cronice.
  • Ingrijirea sondelor urinare permanente.
  • Aplicarea de plosca, bazinet, condom urinar sau aplicarea de mijloc ajutator pentru absorbtia urinei de tip pampers

  • Manevre terapeutice pentru evitarea complicatiilor vasculare ale membrelor inferioare / escarelor de decubit: mobilizare, masaj, aplicatii medicamentoase, utilizarea colacilor de cauciuc si a rulourilor;
  • Manevre terapeutice pentru evitarea complicatiilor pulmonare: posturi de drenaj bronsic, tapotaj, fizioterapie respiratorie.
  • Procedurile vor fi efectuate doar pentru beneficiarii carora acestea le-au fost recomandate de catre medicii curanti, prin documente semnate, parafate si datate sau acelora care au primit aceasta indicatie de la medicul centrului, tinand cont de patologia cronica existenta.

  • adeverinta ca beneficiarul se afla gazduit in centrul de ingrijiri, necesara apartinatorilor in diverse scopuri, cu precizarea acestora;
  • eliberare certificat medical constatator al decesului, in conditiile prevazute de legislatia in vigoare;
  • informari periodice legate de evolutia starii de sanatate a beneficiarului;

Alte servicii de asistenta si proceduri medicale, precum si alte acte de suport, neincluse in pachetul de baza, vor putea fi acordate, contra cost, conform listei de proceduri medicale si acte de suport aflata la sediul centrului.

In eventualitatea unei internari în spital, SC SANOTOUR CONSULTING SRL acopera serviciul de urgenta, apartinatorii fiind cei care se ocupa de beneficiar pe perioada spitalizarii si asigura reintoarcerea acestuia in centru.

Ne puteti contacta la urmatoarele numere de telefon

+40734 626 922

+40771 371 505